Vrouwen in Italie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» yellow squash met salie/pecan pesto
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptyma jun 18, 2012 1:22 am van Jyothi

» gratis en veilig muziek downloaden
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptydi jul 05, 2011 8:39 pm van It's mE

» Semifreddo alle fragole
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptyma mei 02, 2011 11:24 am van Antoinette

» Pollo Mole Poblano een pittig Mexicaans kipgerecht in chocoladesaus
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptydi feb 22, 2011 11:00 am van Antoinette

» Leuke kado site
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptyma dec 27, 2010 8:17 pm van Chantal Rompelberg

» speldjes, armbandjes kettinkjes...
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptyzo dec 26, 2010 11:23 pm van caartje

» jako-o duits postorderbedrijf
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptyzo dec 26, 2010 11:19 pm van caartje

» Hemelse modder (chocolademousse van oma)
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptyza dec 25, 2010 2:39 am van Barbara MB

» torta ricotta e amaretti
Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Emptydi dec 14, 2010 12:00 am van Antoinette


Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder)

Ga naar beneden

Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder) Empty Parmigiana di Melanzane (van mijn schonmoeder)

Bericht van Haske ma dec 14, 2009 5:32 pm

aubergines
meel
ei
olie (voor de frituur)

tomatensaus (gewoon een sausje maken van pelati of passata met knoflook, zout, peper en heel klein beetje olie, er zit al genoeg olie in de aubergines)
mozzarella (ongeveer 250 gr)
parmezaanse kaas

de aubergines in plakken snijden (voor de eerste en laatste plak de schil van de aubegine halen) in de meel doen en dan in losgeklopt ei waar je een beetje zout in doet.
frituur de aubergines. (pas op omdat doordat er ei in zit de olie gaat schuimen dus neem een hoge pan )
in een ovenschaal eerst een beetje tomatensaus doen (die moet niet te dik zijn je kan er rustig een beetje water bij doen) dan een laag aubergines daarna weer tomatensaus, mozzarella en parmezaanse kaas. weer een laag aubergine, tomatensaus mozzarella en parmezaanse kaas en als laatste laag alleen aubergines, tomatensaus en parmezaanse kaas. daarna ongeveer 40 min in de oven op 200 graden.
Haske
Haske

Woonplaats : Albano Laziale (RM)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum